torsdag 4 juni 2009

Mälarenergi Stadslopp 2009... Brrrr!

Fy vad kallt det vara att springa 10 km i ett regnigt Västerås. Jag tror att visionen som arrangörerna hade var att det skulle finnas en strimma sol så att folk kunde sitta i parken och mysa efter loppet och äta den goda picknick-kassen som delades ut till de olika lagen, men det vart inte riktigt så.

Jag tog mig runt på tiden 50.12 och med tanke på att jag inte har tränat så mycket den senaste tiden så känner jag mig riktigt nöjd.

Just nu sitter jag med en nybryggd kopp espresso och mumsar tiramisu-glass. Jag har på min tjocka fleece-tröja och fötterna börjar sakteligen få tillbaka känseln tack vare mina fårskinns-tofflor.

Brrrr! Blä för regn! Svensk sommar är fantastisk!

2 kommentarer:

  1. Låter som förra årets Vårrus! Fy attans vad kallt det var! Man satt och huttrade på gräsmatten för att inta picknicken och stod sen i duschen en timme när man kom hem alldeles blåfrusen :) Visst är svensk sommar fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Kul att ses, nu har jag lagt till dig i min blogglista. Vi ses här om inte annat ;-). Kram s

    SvaraRadera